Amerikoje per spalį jau ketvirtą mėnesį iš eilės fiksuotas mažmeninės prekybos apimčių prieaugis, kuris tuo pačiu buvo didesnis nei laukta.
Per praėjusį mėnesį šis rodiklis pasistiebė 0,4 procento, arba perpus mažiau nei rugsėjį, nors iš pradžių skelbta, kad tuomet mažmeninė prekyba augo tik 0,4 procento. Ekonomistai tikėjosi, jog ji per spalį pakils vidutiniškai 0,3 procento.
Tuo tarpu baziniai mažmeniniai pardavimai, neįskaitant maitinimo paslaugų, automobilių pardavėjų, statybinių medžiagų parduotuvių ir degalinių, pagal kuriuos skaičiuojamas BVP, sumažėjo 0,1 procento, po didžiausio augimo nuo 2023 metų pradžios, kuris siekė 1,2 procento. Ekonomistai tikėjosi, jog šis rodiklis sudarys vidutiniškai 0,3 procento.
Pardavimai labiausiai išaugo elektronikos ir technikos parduotuvėse (2,3 procento), be to, kilo automobilių (1,9 procento), maitinimo ir gėrimų vietų (0,7 procento), statybinių medžiagų ir sodo įrangos (0,5 procento), internetinių parduotuvių (0,3 procento); bendrų prekių parduotuvių (0,2 procento), maisto ir gėrimų parduotuvių (0,1 procento) ir degalinių (0,1 procento) pardavimai.
Tuo tarpu spalį Amerikoje mažmeniniai pardavimai sumažėjo įvairiose parduotuvėse (-1,6 procento), baldų parduotuvėse (-1,3 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų parduotuvėse (-1,1 procento), be to, drabužių pardavimai susitraukė 0,2 procento. Neskaitant automobilių, mažmeninė prekyba išaugo 0,1 procento.
Per praėjusį mėnesį šis rodiklis pasistiebė 0,4 procento, arba perpus mažiau nei rugsėjį, nors iš pradžių skelbta, kad tuomet mažmeninė prekyba augo tik 0,4 procento. Ekonomistai tikėjosi, jog ji per spalį pakils vidutiniškai 0,3 procento.
Tuo tarpu baziniai mažmeniniai pardavimai, neįskaitant maitinimo paslaugų, automobilių pardavėjų, statybinių medžiagų parduotuvių ir degalinių, pagal kuriuos skaičiuojamas BVP, sumažėjo 0,1 procento, po didžiausio augimo nuo 2023 metų pradžios, kuris siekė 1,2 procento. Ekonomistai tikėjosi, jog šis rodiklis sudarys vidutiniškai 0,3 procento.
Pardavimai labiausiai išaugo elektronikos ir technikos parduotuvėse (2,3 procento), be to, kilo automobilių (1,9 procento), maitinimo ir gėrimų vietų (0,7 procento), statybinių medžiagų ir sodo įrangos (0,5 procento), internetinių parduotuvių (0,3 procento); bendrų prekių parduotuvių (0,2 procento), maisto ir gėrimų parduotuvių (0,1 procento) ir degalinių (0,1 procento) pardavimai.
Tuo tarpu spalį Amerikoje mažmeniniai pardavimai sumažėjo įvairiose parduotuvėse (-1,6 procento), baldų parduotuvėse (-1,3 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų parduotuvėse (-1,1 procento), be to, drabužių pardavimai susitraukė 0,2 procento. Neskaitant automobilių, mažmeninė prekyba išaugo 0,1 procento.