Bankas „SNORAS“ primena klientams būti atidesniems

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-09-19 12:12 Komentarai: (0)
Pagausėjus pranešimų apie neteisėtus pasinaudojimo mokėjimo kortelėmis bei mokėjimo kortelių savininkų duomenimis atvejus, bankas „SNORAS“ savo klientams primena būti atidesniems ir atsargesniems.

„Nuolat tobulėjančios technologijos leidžia sukurti vis geresnius saugiklius, apsaugančius kartu su bankiniais produktais suteikiamą slaptą informaciją. Nepaisant to, mokėjimo kortelių savininkams ir elektroninės bankininkystės vartotojams patartina atsargiau elgtis su jų disponuojamais slaptais duomenimis – slaptažodžiais, kodais bei kitomis priemonėmis“, - teigia banko „SNORAS“ Mokėjimo kortelių departamento direktorė Elvyra Kazandži.

E. Kazandži teigimu, mokėjimo kortelė yra viena saugiausių atsiskaitymo priemonių, ji leidžia nesinešioti grynųjų pinigų, o kortelę pametus, galimų nuostolių galima išvengti ją tiesiog blokuojant. Tačiau saugumu visų pirma turi rūpintis mokėjimo kortelės savininkas, laikydamasis saugaus elgesio taisyklių.

Pagrindinis naujos kartos lustinių mokėjimo kortelių saugiklis yra itin pažangi dinaminio duomenų patikrinimo lusto technologija. Pirmąsias šalies rinkoje korteles, turinčias Lietuvoje ir Baltijos šalyse moderniausią naujos kartos lusto technologiją, dar 2006 m. savo klientams pasiūlė bankas SNORAS. Šiuo metu visos banko SNORAS išduodamos mokėjimo kortelės, tarp jų ir pirmoji Lietuvos rinkoje momentiškai išduodama „MasterCard“ šeimos kortelė „SNORAS SuperCard“, veikia pagal naująją lusto technologiją. Visapusišką mokėjimo kortelių saugumą užtikrina ne tik kortelės lustas, bet ir lustinių kortelių aptarnavimui pritaikytas terminalų prekybos vietose tinklas.

Esminė rekomendacija, kuria patariama vadovautis mokėjimo kortelių savininkams – saugoti mokėjimo kortelės PIN kodą, tai yra, jį įsiminti, banko išduodamą voką su PIN kodu sunaikinti ir jokiais atvejais nelaikyti kartu su mokėjimo kortele. Elektroninės bankininkystės vartotojams tokiu pačiu principu derėtų saugoti prisijungimo prie e. bankininkystės paslaugų tinklalapio slaptažodžius. Niekas neturi teisės reikalauti iš banko klientų pateikti šių duomenų – tai asmeninė informacija, savo svarba prilygstanti buto raktams ar seifo kodui.

Bankas „SNORAS“, per šešiolika veiklos metų tapęs vienu didžiausių Lietuvos bankų, turi plačiausią teritorinį klientų aptarnavimo tinklą šalyje. Jį sudaro 251 padalinys: 10 banko regioninių filialų, 11 filialų skyrių ir 230 taupomųjų skyrių. Bankas visoje šalyje turi 335 grynųjų pinigų išdavimo automatus. Šiuo metu banke dirba virš 1100 darbuotojų, iš kurių daugiau nei pusė – klientų aptarnavimo specialistai. Banko „SNORAS“ klientų skaičius viršijo milijoną.

Bankas „SNORAS“ valdo 76 proc. banko „Latvijas Krājbanka" kontrolinį akcijų paketą. Banko SNORAS grupė Lietuvoje tiesiogiai valdo šešias dukterines įmones bei netiesiogiai (per „SNORO lizingas“ ir „Latvijas Krājbanka") - septynias dukterines įmones, kurios Baltijos šalių rinkos dalyviams teikia nekilnojamojo turto valdymo, piniginių lėšų, lizingo, pensijų fondų, vertybinių popierių fondų valdymo ir draudimo paslaugas.

Banką SNORAS užsienyje reprezentuoja filialas Estijoje ir atstovybės Belgijoje, Čekijoje, Latvijoje, Ukrainoje ir Baltarusijoje. Bankas SNORAS taip pat vykdo filialų Londone ir Kipre bei atstovybės Šanchajuje steigimą.
 
Dar nėra komentarų