Šių metų spalio 30 - lapkričio 8 dienomis Japonijos sostinėje Tokijuje vyksta keturiasdešimt ketvirtoji tarptautinė automobilių paroda. Joje pristatyta daug įvairių automobilių modelių, t.y. pagal kiekvieno skonį. Žinoma, šioje parodoje daugiausiai naujienų pristatė vietiniai gamintojai, tad šįkart laisvalaikio rubrikoje trumpai iš arčiau pasižvalgykime po šią automobilių parodą.
Mazda RX-Vision concept
Po metus trukusių gandų ir spekuliacijų šių metų Tokijo automobilių parodoje buvo pristatytas sportinis Mazda RX-Vision concept koncepcinis modelis. Kompanija pristatydama šį automobilį sugrąžina atgal rotorinį variklį, kurį pavadino SkyActiv-R.
„RX-Vision pristato ateities vizija, kurią Mazda tikisi vieną dieną paversti realybe. Priekinis variklis, galiniais ratais varomas rinktinis sportinis automobilis su subtiliomis Kodo dizaino pagrindu paremtomis proporcijomis, kurias tik Mazda gali įsivaizduoti ir varomas naujos kartos Skyactiv-R rotoriniu varikliu. Galime tik tikėtis, kad tai bus greičiau, nei vėliau“ - rašoma bendrovės pranešime.
„Tai yra grynas sportinio automobilio dizainas. Mes turime MX-5, o kita ikona bus rotorinis sportinis automobilis. Mes dar nekalbėjome apie rinkos pasiekiamumą, tačiau tai bus šiame segmente. Mazda ir toliau imsis naujų iššūkių, stengiantis sukurti ypatingą ryšį su klientais ir tampant jų vienu ir tik vieninteliu prekės ženklu“ - teigė Mazda kompanijos vadovas Masamichi Kogai.
Lexus LF-FC Concept
Lexus gimtojoje automobilių parodoje pristatė savo naujos kartos sedaną LF-FC Concept. Pati kompanija šį koncepcinį modelį įvardina kaip naują fantastišką automobilį, kuris siūlo žvilgtelėti į ateities prekės ženklo pavyzdinio sedano dizainą ir technologijų kryptį.
„Lexus nori nustebinti ir su savo savitu dizainu bei į priekį žvelgiančia technologiją sukelti emociją. Mums tai yra daugiau nei vien tik automobilis ir mes turėtume viršyti tradicinį įsivaizdavimą. LF-FC išreiškia mūsų ne taip tolimos ateities progresuojančią prabangą ir aukštųjų technologijų viziją“ - teigė šios kompanijos prezidentas Tokuo Fukuichi.
Kompanija teigia, kad LF-FC Concept koncepcinis modelis vietoj įprastinio ar hibridinio varianto yra paremtas kuro elementų sistema, t.y. turi du elektrinius variklius priekyje bei didesnį vandenilio kuro elementais varomą variklį gale, tad jis yra varomas visais keturiais ratais.
Toyota S-FR concept
Didžiausia Japonijos ir viso pasaulio automobilių gamintoja Toyota Tokijuje vykstančioje parodoje pristatė itin simpatišką, žavų, sportišką bei ryškiai geltoną S-FR concept koncepcinį modelį.
Kompanija neatskleidė detalių apie tai, koks šiuo atveju galėtų būti siūlomas variklis, tačiau spėjama, kad tai greičiausiai galėtų būti 1.5 litrų, keturių cilindrų maždaug 130 arklio galių variklis. Be to, turėtų būti pasiūlyta šešių greičių mechaninė pavarų dėžė.
Kol kas kompanija neatskleidžia, ar šis simpatiškas mažylis bus pradėtas gaminti ir tuo pačiu pasiūlytas klientams, tačiau spėjama, jog vis dėl to šis koncepcinis modelis pavirs į gamybinę versiją ir prekyboje gali pasirodyti jau 2017 metų pradžioje.
Nissan IDS Concept
Nissan vykstančioje parodoje lankytojams ir žiniasklaidos atstovams pristatė savo IDS Concept koncepcinį modelį, kuris, kaip teigia pati įmonė, įkūnija Nissan ateities autonominio vairavimo ir nulinės emisijos elektrinio automobilio viziją. Trumpinys IDS reiškia Intelligent Driving System, t.y. pažangi vairavimo sistema, kuri pagerina vairuotojo gebėjimą matyti, mąstyti ir reaguoti.
Skirtingai nuo kitų autonominių transporto priemonių, kurias plėtoja automobilių gamintojai, Nissan teigia, kad jų IDS Concept imituoja vairuotojo nuosavą stilių ir pageidavimus, kai yra pasirinktas pilotuojamas vairavimas ir automobilis perimą valdymą. Bendrovė teigia, kad kai pasirinktas šis vairavimo režimas, automobilio vidus kiek modifikuojasi ir suteikia atpalaiduojantį gyvenamojo kambario pojūtį. Ir net esant rankinio valdymo režimui šis modelis jei reikės padės vairuotojui imantis išvengimo veiksmų bei mokysis iš jo atkreipiant dėmesį į vairuotojo grafiką ir asmeninius interesus.
Nissan daugiau detalių apie šį koncepcinį modelį neatskleidė, tiesiog teigiama, kad dėka savo išskirtinės aerodinamikos, žemos pozicijos, aptakios formos ir dėka viso anglies pluošto korpuso sumažinto svorio, transporto priemonė suprojektuota taip, jog patenkintų poreikį vairuoti ilgus nuotolius.
Subaru VIZIV Future Concept
Šių metų Tokijo automobilių parodoje buvo pristatytas Subaru VIZIV Future Concept koncepcinis modelis, kuris, anot kompanijos, yra sukurtas perteikti didelio tankumo ir stiprumo prasmę.
Šio koncepcinio modelio pavadinimas VIZIV yra kilęs iš vision for innovation, t.y. naujovių vizija. Jis atskleidžia naujausius technologinės pažangos, transmisijos ir dizaino elementus.
Subaru VIZIV Future Concept - tai koncepcinis visureigis, kuriame įmontuota atnaujintas ir pagerintas dviejų litrų variklis ir hibridinė sistema su elektriniu varikliu, apie kurią kompanijos atstovai daugiau detalių nepateikė. Tuo pačiu kol nepateikiama jokio informacija apie šio modelio tolesnę ateitį, tačiau regis jis jau yra paruoštas masinei gamybai.
Mitsubishi eX Concept
Japonijos automobilių gamintoja Mitsubishi pristatė eX concept koncepcinį modelį bei tuo pačiu visiškai elektra paremtą ateitį. Naujas kompaktiškas visureigis turėtų įsiterpti tarp Outlander ir Outlander Sport modelių.
Šiame koncepciniame modelyje yra du elektriniai varikliai, o automobilis varomas elektra visais keturiais ratais. Kiekvienas iš variklių yra devyniasdešimt keturių arklio galių pajėgumo ir naudoja 45 kWh ličio jonų bateriją.
„Mes, sutelkiant dėmesį į visureigius ir elektra varomas transporto priemones, kur mes esame tobuli, didiname Mitsubishi galia pasauliniu mastu“ - pareiškė Mitsubishi vadovas Tetsuro Aikawa.
Honda Clarity FCV
Tokijo automobilių parodoje buvo pristatytas Honda Clarity FCV modelis. Tai naujoviškas vandeniliu varomas automobilis, kurį, kaip pažadėjo kompanija, bus taip pat lengva ir patogu vairuoti bei valdyti kaip ir įprastą bezinu varomą automobilį.
Honda teigia, kad nulinės taršos Clarity FCV automobiliu naudojant vieną baką vandenilio galima nuvažiuoti iki septynių šimtų kilometrų, na o automobilis gali būti visiškai užpildomas degalais vos per tris minutes. Kompanija žada labai malonią ir įkvepiančią vairavimo patirtį bei tuo pačiu metu puikią ramybę.
Honda Clarity FCV jau kitais metais metais pasirodys gimtojoje Japonijos rinkoje, tačiau neatskleidžiama, ar jis bus prieinamas ir kitose rinkose.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais
Mazda RX-Vision concept
Po metus trukusių gandų ir spekuliacijų šių metų Tokijo automobilių parodoje buvo pristatytas sportinis Mazda RX-Vision concept koncepcinis modelis. Kompanija pristatydama šį automobilį sugrąžina atgal rotorinį variklį, kurį pavadino SkyActiv-R.
„RX-Vision pristato ateities vizija, kurią Mazda tikisi vieną dieną paversti realybe. Priekinis variklis, galiniais ratais varomas rinktinis sportinis automobilis su subtiliomis Kodo dizaino pagrindu paremtomis proporcijomis, kurias tik Mazda gali įsivaizduoti ir varomas naujos kartos Skyactiv-R rotoriniu varikliu. Galime tik tikėtis, kad tai bus greičiau, nei vėliau“ - rašoma bendrovės pranešime.
„Tai yra grynas sportinio automobilio dizainas. Mes turime MX-5, o kita ikona bus rotorinis sportinis automobilis. Mes dar nekalbėjome apie rinkos pasiekiamumą, tačiau tai bus šiame segmente. Mazda ir toliau imsis naujų iššūkių, stengiantis sukurti ypatingą ryšį su klientais ir tampant jų vienu ir tik vieninteliu prekės ženklu“ - teigė Mazda kompanijos vadovas Masamichi Kogai.
Lexus LF-FC Concept
Lexus gimtojoje automobilių parodoje pristatė savo naujos kartos sedaną LF-FC Concept. Pati kompanija šį koncepcinį modelį įvardina kaip naują fantastišką automobilį, kuris siūlo žvilgtelėti į ateities prekės ženklo pavyzdinio sedano dizainą ir technologijų kryptį.
„Lexus nori nustebinti ir su savo savitu dizainu bei į priekį žvelgiančia technologiją sukelti emociją. Mums tai yra daugiau nei vien tik automobilis ir mes turėtume viršyti tradicinį įsivaizdavimą. LF-FC išreiškia mūsų ne taip tolimos ateities progresuojančią prabangą ir aukštųjų technologijų viziją“ - teigė šios kompanijos prezidentas Tokuo Fukuichi.
Kompanija teigia, kad LF-FC Concept koncepcinis modelis vietoj įprastinio ar hibridinio varianto yra paremtas kuro elementų sistema, t.y. turi du elektrinius variklius priekyje bei didesnį vandenilio kuro elementais varomą variklį gale, tad jis yra varomas visais keturiais ratais.
Toyota S-FR concept
Didžiausia Japonijos ir viso pasaulio automobilių gamintoja Toyota Tokijuje vykstančioje parodoje pristatė itin simpatišką, žavų, sportišką bei ryškiai geltoną S-FR concept koncepcinį modelį.
Kompanija neatskleidė detalių apie tai, koks šiuo atveju galėtų būti siūlomas variklis, tačiau spėjama, kad tai greičiausiai galėtų būti 1.5 litrų, keturių cilindrų maždaug 130 arklio galių variklis. Be to, turėtų būti pasiūlyta šešių greičių mechaninė pavarų dėžė.
Kol kas kompanija neatskleidžia, ar šis simpatiškas mažylis bus pradėtas gaminti ir tuo pačiu pasiūlytas klientams, tačiau spėjama, jog vis dėl to šis koncepcinis modelis pavirs į gamybinę versiją ir prekyboje gali pasirodyti jau 2017 metų pradžioje.
Nissan IDS Concept
Nissan vykstančioje parodoje lankytojams ir žiniasklaidos atstovams pristatė savo IDS Concept koncepcinį modelį, kuris, kaip teigia pati įmonė, įkūnija Nissan ateities autonominio vairavimo ir nulinės emisijos elektrinio automobilio viziją. Trumpinys IDS reiškia Intelligent Driving System, t.y. pažangi vairavimo sistema, kuri pagerina vairuotojo gebėjimą matyti, mąstyti ir reaguoti.
Skirtingai nuo kitų autonominių transporto priemonių, kurias plėtoja automobilių gamintojai, Nissan teigia, kad jų IDS Concept imituoja vairuotojo nuosavą stilių ir pageidavimus, kai yra pasirinktas pilotuojamas vairavimas ir automobilis perimą valdymą. Bendrovė teigia, kad kai pasirinktas šis vairavimo režimas, automobilio vidus kiek modifikuojasi ir suteikia atpalaiduojantį gyvenamojo kambario pojūtį. Ir net esant rankinio valdymo režimui šis modelis jei reikės padės vairuotojui imantis išvengimo veiksmų bei mokysis iš jo atkreipiant dėmesį į vairuotojo grafiką ir asmeninius interesus.
Nissan daugiau detalių apie šį koncepcinį modelį neatskleidė, tiesiog teigiama, kad dėka savo išskirtinės aerodinamikos, žemos pozicijos, aptakios formos ir dėka viso anglies pluošto korpuso sumažinto svorio, transporto priemonė suprojektuota taip, jog patenkintų poreikį vairuoti ilgus nuotolius.
Subaru VIZIV Future Concept
Šių metų Tokijo automobilių parodoje buvo pristatytas Subaru VIZIV Future Concept koncepcinis modelis, kuris, anot kompanijos, yra sukurtas perteikti didelio tankumo ir stiprumo prasmę.
Šio koncepcinio modelio pavadinimas VIZIV yra kilęs iš vision for innovation, t.y. naujovių vizija. Jis atskleidžia naujausius technologinės pažangos, transmisijos ir dizaino elementus.
Subaru VIZIV Future Concept - tai koncepcinis visureigis, kuriame įmontuota atnaujintas ir pagerintas dviejų litrų variklis ir hibridinė sistema su elektriniu varikliu, apie kurią kompanijos atstovai daugiau detalių nepateikė. Tuo pačiu kol nepateikiama jokio informacija apie šio modelio tolesnę ateitį, tačiau regis jis jau yra paruoštas masinei gamybai.
Mitsubishi eX Concept
Japonijos automobilių gamintoja Mitsubishi pristatė eX concept koncepcinį modelį bei tuo pačiu visiškai elektra paremtą ateitį. Naujas kompaktiškas visureigis turėtų įsiterpti tarp Outlander ir Outlander Sport modelių.
Šiame koncepciniame modelyje yra du elektriniai varikliai, o automobilis varomas elektra visais keturiais ratais. Kiekvienas iš variklių yra devyniasdešimt keturių arklio galių pajėgumo ir naudoja 45 kWh ličio jonų bateriją.
„Mes, sutelkiant dėmesį į visureigius ir elektra varomas transporto priemones, kur mes esame tobuli, didiname Mitsubishi galia pasauliniu mastu“ - pareiškė Mitsubishi vadovas Tetsuro Aikawa.
Honda Clarity FCV
Tokijo automobilių parodoje buvo pristatytas Honda Clarity FCV modelis. Tai naujoviškas vandeniliu varomas automobilis, kurį, kaip pažadėjo kompanija, bus taip pat lengva ir patogu vairuoti bei valdyti kaip ir įprastą bezinu varomą automobilį.
Honda teigia, kad nulinės taršos Clarity FCV automobiliu naudojant vieną baką vandenilio galima nuvažiuoti iki septynių šimtų kilometrų, na o automobilis gali būti visiškai užpildomas degalais vos per tris minutes. Kompanija žada labai malonią ir įkvepiančią vairavimo patirtį bei tuo pačiu metu puikią ramybę.
Honda Clarity FCV jau kitais metais metais pasirodys gimtojoje Japonijos rinkoje, tačiau neatskleidžiama, ar jis bus prieinamas ir kitose rinkose.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais