Lamborghini Sian
2019 metų Frankfurto automobilių parodoje Lamborghini pristatė savo pirmąjį istorijoje hibridinį modelį, pavadintą Sian, kuris yra pats galingiausias istorijoje bei sukurtas remiantis Aventador modeliu.
Jame yra atnaujinta Lamborghini 6,5 litro V12 variklio versija ir elektrinis 48 voltų variklis, kurių bendras pajėgumas yra 808 arklio galios. Elektrinį variklį maitina superkondensatorius, o ne įprastas akumuliatorius, kuris, pasak Lamborghini, yra tris kartus galingesnis nei tokio pat svorio ličio jonų akumuliatorius. Tai ne tik visų laikų galingiausias Lamborghini, bet ir greičiausias, nes Italijos įmonė teigia, kad nulio iki šimto kilometrų per valandą greitis yra pasiekiamas per mažiau nei 2,8 sekundes. Didžiausias Sian greitis dar nėra oficialiai paskelbtas, tačiau Lamborghini sako, kad jis bus didesnis nei 350 kilometrų per valandą.
Šių Lamborghini Sian modelių bus pagaminta tik 63, kad būtų pagerbti prekės ženklo įkūrimo metai - ir visi jie jau yra parduoti.
2020 Porsche Taycan
Visiškai naujas Porsche Taycan - pirmasis pagamintas vien tik elektra varomas automobilis, kurį Vokietijos automobilių gamintoja sukūrė per savo beveik devyniasdešimties metų istoriją, debiutavo 2019 metų Frankfurto automobilių parodoje.
Potencialiems pirkėjams bendrovė pasiūlys tris šio modelio variantus, iš kurių du jau pristatyti, t.y. Taycan Turbo ir Taycan Turbo S. Pirmasis modelis sukuria maksimalią 671 arklio galią per aukštą pavarą (su įjungta paleidimo kontrole). Skelbiama, kad nuo nulio iki šimto kilometrų per valandą greitis yra pasiekiamas per 3.2 sekundes, na o maksimalus elektroniniu būdu ribojamas greitis sudaro 260 kilometrų per valandą. Tuo tarpu Taycan Turbo S modelio atveju pajėgumą galima padidinti iki 750 arklio galių ir tuomet nuo nulio iki šimto kilometrų per valandą greitis pasiekiamas dar greičiau, t.y. per 2,8 sekundės.
Kaip skelbiama, pradinė Taycan Turbo bei Taycan Turbo S modelių kaina sieks atitinkamai 115,858 ir 138,826 tūkstančius svarų. Prekyboje jie pasirodys jau kitų metų pradžioje.
2020 Land Rover Defender
Pagaliau pasirodė naujasis Land Rover Defender modelis su naujausiomis technologijomis bei pažangiomis visureigių galimybėmis. Siekdama išplėsti visureigio patrauklumą, įmonė įgyvendino trejų metų plėtros ciklą, pagerindama Defender visureigio galimybes, kasdienį naudojimą, talpumą ir pritaikymą.
Kiekvienoje Defender versijoje bus aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė su dviejų greičių perdavimo dėžute, siūlančia mažo nuotolio santykį vilkimui ir ekstremaliam važiavimui ne kelio sąlygomis. Potencialiems šio visureigio pirkėjams bendrovė pasiūlys kelis variklių variantus, t.y. turbo bezininis P300 keturių cilindrų ir 296 arklio galių, kuris nuo nulio iki šimto kilometrų per valandą greitį pasiekia per 8.1 sekundę, du dyzeliai varikliai, turintys keturis cilindrus, t.y. D200 197 arklio galių, kuris nuo nulio iki šimto per valandą greitį pasiekia per 9,9 sekundes ir D240 237 arklio galių, kur minimas greitis pasiekiamas 0,8 sekundėm greičiau. Be to, bus pasiūlytas ir P400 variklis, kurio pajėgumas 395 arklio galios ir kuris nuo nulio iki šimto kilometrų per valandą greitį pasiekia per 6,4 sekundes.
Pradinė šio 2020 Land Rover Defender modelio kaina turėtų siekti keturiasdešimt tūkstančių svarų. Jis prekyboje pasirodys jau kitų metų pradžioje.
2020 Hyundai i10
Šių metų Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje debiutavo Pietų Korėjos gamintojos Hyundai visiškai naujas miesto automobilis i10, kur buvo skirta daug dėmesio technologijų ir saugos rinkiniui. Šis modelis jau vadinamas visų laikų moderniausiu miesto automobiliu.
Palyginus su ankstesniu modeliu, jis yra kiek žemesnis ir platesnis. Kaip skelbiama, potencialiems 2020 Hyundai i10 modelio pirkėjams bus pasiūlyti du bezininiai variklių variantai, t.y. vieno litro ir trijų cilindrų, kurio pajėgumas 66 arklio galios bei 1.2 litrų keturių cilindrų 86 arklio galių variklis. Abiem atvejais galima bus pasirinkti penkių pavarų automatinę arba mechaninę greičių dėžę, o „stop / start“ technologijos yra standartinės. Skelbiama, kad kol kas neplanuojama pasiūlyti elektrinio variklio versijos, tačiau ji gali pasirodyti ateityje.
Šis 2020 Hyundai i10 modelis prekyboje pasirodys jau kitų metų pradžioje, o jo pradinė kaina turėtų siekti apie vienuoliką tūkstančių svarų.
Volkswagen ID.3
Tai yra Volkswagen ID.3 - Vokietijos bendrovės pirmoji pagal paskirtį pagaminta gryna elektra varoma transporto priemonė. Volkswagen vadovai pripažįsta, kad šis modelis gali būti toks pat svarbus kaip originalus vabalas arba visiems puikiai žinomas golfas.
Kaip skelbiama, buvo sukurta speciali limituota Volkswagen ID.3 modelio 1st Edition specifikacija (30 tūkstančių vienetų), kur bus gale įmontuotas 201 arklio galios elektrinis variklis ir 58 kW galios akumuliatorius, kuris kompanijos teigimu, leis nuvažiuoti 300 - 420 kilometrų atstumą. Kitas ID.3 bus mažiau galingas variantas su 148 arklio galių ir mažesnės talpos 45 kW galios akumuliatoriumi, kuris leis nuvažiuoti atstumą nuo 230 iki 330 kilometrų. Be to, pirkėjams bus pasiūlytas ir tarpinis variantas, t.y. 201 arklio galios variklis su 77 kW galios akumuliatoriumi, leidžiantis ID.3 modeliui nuvažiuoti nuo 390 iki 550 kilometrų tarp įkrovimų.
Pirkėjai Volkswagen ID.3 modelį galės įsigyti jau kitų metų vasarą, na o pradinė kaina turėtų siekti apie dvidešimt šešis tūkstančius svarų.
BMW Concept 4
Šių metų Vokietijoje vykstančioje automobilių parodoje vietinis gamintojas BMW pristatė savo Concept 4 koncepcinį modelį. Šis radikalus koncepcinis modelis aštuoniasdešimt penkiais procentais atitinka tai, kaip atrodys naujoji 4 serija, kai ji pasirodys 2020 metais.
BMW Concept 4 koncepcinis modelis apstulbino parodos lankytojus savo radikaliu dizainu, glotniu siluetu ir poliarizuojančiu priekiu.
„Tikslas yra suteikti automobiliui savo charakterį, todėl jis turi naujo tipo BMW veidą. Jis aiškiai skiriasi nuo 3 serijos ir unikalus 4 serijoms, kaip ir turėtų būti. Siekiama šį automobilį pozicionuoti kaip išskirtingesnį ir pranašesnį “ - sakė BMW dizaino vadovas Stefan Woerns.
Išsami informacija apie parodomo automobilio variklį nepaskelbta, tačiau tikimasi, kad naujojoje 4 serijos kupė bus gausu benzino, dyzelino ir hibridinių variantų.
Audi AI:Trail quattro concept
Visiškai elektra varomas Audi AI: TRAIL quattro yra ketvirta AI prekės ženklo koncepcija, kurioje apžvelgiama, kaip galėtų atrodyti būsimi Audi visureigiai. Kaip ir kiti trys automobiliai, koncepcija buvo sukurta atsižvelgiant į labai specifinį naudojimo atvejį: akivaizdu, kad tai ateities Audi visureigis skirtas važiuoti ne tradiciniu keliu.
Šiam koncepciniam modeliui siūlomas 429 arklio galių variklis, o nurodomas maksimalus atstumas kelyje siekia 500 kilometrų, o grubesnėje vietovėje - perpus mažiau. Didžiausias elektroniniu būdu ribojamas galimas greitis siekia 130 kilometrų per valandą.
„Prieš keletą metų galvojome, kaip galėtų atrodyti būsimas Audi portfelis. Ateityje ne viskas bus susiję su nuosavybe. Kai kurie žmonės gali norėti nusipirkti tokį automobilį, tačiau kiti norės tik juo naudotis. Jie norės nepriekaištingo automobilio kiekvienam naudojimo atvejui“ - sakė Audi dizaino vadovas Marc Lichte.
Mercedes Vision EQS
Elektrinis Mercedes Vision EQS modelis yra pagrįstas visiškai nauja EV platforma ir buvo pristatytas Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje. Debiutantas suteikia žvilgsnį tiek į artėjančią šio prekės ženklo prabangią sedano versiją, tiek į halo modelį, skirtą jo akumuliatorių turinčiai šeimai.
Šiame Mercedes Vision EQS modelyje visi keturi ratai yra varomi, yra įmontuotas elektrinis variklis, o jo bendras pajėgumas yra 469 arklio galios. Nuo nulio iki šimto kilometrų per valandą greitis yra pasiekiamas per mažiau nei 4.5 sekundes, o didžiausias galimas greitis siekia maždaug du šimtus kilometrų per valandą.
Kaip skelbiama, juo galima nuvažiuoti net 700 kilometrų. Šis ilgas atstumas pasiekiamas dėl 100kWh baterijos, kuri per 350kW nuolatinės srovės įkroviklį pasipildo nuo 0 iki 80 procentų per mažiau nei dvidešimt minučių.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais