Reitingų agentūrų analitikai pagal blogiausią scenarijų prognozuoja 20 procentų lengvųjų transporto priemonių importo iš Europos Sąjungos ir Didžiosios Britanijos muitą ir 25 procentų tarifą importui iš Meksikos ir Kanados.
Šiame variante 2025 metais General Motors, Stellantis, Volvo ir Jaguar Land Rover turi atsižvelgti į virš 20 procentų mažesnę prognozuojamą pakoreguotą EBITDA. Volkswagen ir Toyota atveju ji būtų 10 - 20 procentų mažesnė, o štai tokių automobilių gamintojų kaip BMW, Ford, Mercedes-Benz ir Hyundai minimas prognozuojamas pelnas pasikoreguotų žemyn mažiau nei dešimt procentų.
„Tikimės, kad prisitaikymo pastangos leis suvaldyti aukštesnių muitų įtaką, tačiau bendras jų poveikis, taip pat sugriežtintas CO2 reguliavimas Europoje nuo 2025 metų ir spaudimas pelnui dėl stipresnės konkurencijos Kinijoje ir Europoje gali padidinti reitingų sumažinimo riziką“ - sako S&P Global pabrėžiant, kad reitingai gali pasikeisti ten, kur muitai padidins kitus sunkumus, kurių tikimasi kitais metais.