Kaip ir įprasta, tai pirmoji šiais metais Europoje surengta tarptautinė automobilių paroda, kurioje debiutavo nemažai iki tol nematytų koncepcinių automobilių modelių. Europos naujų automobilių rinka vis labiau atsigaunant senojo žemyno ekonomikai, taip pat atsitiesia, ir tą liudija pastaraisiais mėnesiais Europoje augantys naujų automobilių pardavimai. Automobilių gamintojų Ženevos Motor Show 2014 pristatyti kocepciniai modeliai parodo, ko galime tikėtis sulaukti ateityje.
Maserati Alfieri Concept

„Mes norėjome, kad Alfieri išbandytų ateities dizainos kryptis. Automobilis yra labai agresyvus, bet vis dar nuosaikaus stiliaus, įtaigus“ - teigė pagrindinis Fiat Chrysler grupės dizaineris Lorenzo Ramaciotti.
Šiame koncepciniame modelyje yra įmontuotas 4.7 litrų V8 variklis, kurio pajėgumas yra 460 arklio galių bei įdiegta šešių pavarų automatine greičių dėžė.
Kol kas nėra žinoma, ar šis modelis bus pradėtas gaminti ir pasirodys prekyboje, tačiau neoficialiai skelbiama, jog jo gamyba prasidės apie 2016 metus ir jis papildys GranTurismo seriją, na o pradinė kaina galėtų siekti apie 80 tūkstančių eurų.
Volvo Concept Estate

Volvo Concept Estate - tai iš ties labai simpatiškas ir netgi itin seksualus modelis, kurį, kaip teigia pati bendrovė, sukurti įkvėpė 1970 metų 1800 ES modelis.
„Kūrybiškumas klesti Švedijos visuomenėje. Tai apima projektavimą, dizainą ir technologijas, taip pat madą, muziką ir meną. Būtent tai mus įkvėpė sukurti naują įdomų būdą kaip išreikšti Švedijos sielą“ - sakė Volvo Car Group projektavimo ir dizaino padalinio vadovas Thomas Ingenlath.
„Mes sukūrėme skaitmeninę aplinką, kuri yra visiškai integruota į automobilį. Pagrindinė idėja yra organizuoti kontrolę ir informaciją tobulu intuityviniu būdu, kad vairuoti būtų maloniau, efektyviau ir saugiau. Viskas yra būtent ten, kur jūs tikitės, jog tai turėtų būti ir viskas pasiekiame piršto palietimu“ - pridėjo jis.
Deja, deja, tačiau daugiau jokios papildomos informacijos apie šį modelį nėra pateikiama.
Subaru Viziv 2 Concept

Tai hibridinis modelis, kuriame įmontuotas tradicinis 1.6 litrų keturių cilindrų turbo variklis, kurio pajėgumas 168 arklio galios, bei trys elektriniai varikliai. Šis modelis judant nedideliu greičiu naudoja tik elektrinius variklius, na o 1.6 litrų dyzelinis variklis yra naudojamas tada, kai yra reikalingas didesnis greitis.
Palyginus su anksčiau pristatytais Viziv modelių variantais, šis yra kur kas labiau paruoštas gamybai. Tačiau daugiau jokios papildomos informacijos šia tema nėra atskleidžiama.
Volkswagen T-ROC Concept

Šiame koncepciniame modelyje yra įmontuotas dviejų litrų keturių cilindrų turbo dyzelinis 181 arklio galios variklis. Bei siūloma septynių pavarų dvigubos sankabos automatinė greičių dėžė. Na o šimtui kilometrų Volkswagen T-ROC Concept sunaudoja 4.9 litrus degalų.
Volkswagen teigia, kad šis koncepcinis modelis nuo nulio iki 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 6.9 sekundes, na o maksimalus greitis sudaro 209 kilometrus per valandą.
Daugiau jokios informacijos nėra pateikiama.
Honda Civic Type R Concept

Šiame koncepciniame modelyje yra įmontuotas dviejų litrų keturių cilindrų variklis, kurio pajėgumas 280 arklio galių. Daugiau jokios papildomos informacijos apie šį koncepcinį modelį nėra pateikta.
Sportiškasis Honda Civic Type R Concept prekyboje turėtų pasirodyti jau kitais metais.
Hyundai Intrado Concept

„Intrado - tai naujausių mūsų svarstymų ko reikės vartotojams ir ko jie artimiausioje ateityje tikisi iš automobilių, rezultatas. Transporto priemonės savita forma diktuoja poreikį būti aerodinamiškai efektyviai. Čia nėra jokių nereikalingų papuošalų ir dominuoja minimalios detalės“ - teigiama kompanijos pranešime.
Intrado Concept yra varomas vandenilinio kuro elementų su 36 kWh ličio-jonų baterija. Tai rodo didėjantį kompanijos įsipareigojimą kurti ir gaminti ekologiškais kuro elementais varomus automobilius.
Mazda Hazumi Concept

Pasak Mazda atstovų, pagrindinis tikslas buvo padaryti, kad Hazumi atrodytų kaip mažas energingas gyvūnas, t.y. kupinas energijos ir žengiantis į gyvenimą. Taip pat teigiama, jog pavadinimas taip pat apibūdina potencialius pirkėjus, kurie yra jauni, dinamiški, energingi ir ambicingi.
Šiuo atveju siūlomas 1.5 litrų Skyactiv-D dyzelinis keturių cilindrų variklis, kurio pajėgumas daugiau nei šimtas arklio galių bei taip pat siūloma šešių greičių mechanine pavarų dėže.
Daugiau jokios papildomos informacijos nėra pateikiama.
Škoda VisionC Concept

„Šis automobilis demonstruoja išskirtinį kompanijos dizainą ir inžinierijos žinias ir sustiprina dinamiškumą bei vienos iš ilgiausiai pasaulyje gyvuojančios automobilių gamintojos vertę“ - pareiškė Škoda vadovas Windried Vahland.
Šiame modelyje įmontuotas 1.4 litrų keturių cilindrų turbo variklis, kuris gali būti tiek benzininis, tiek suslėgtų gamtinių dujų.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais