Vokietijos akcijų rinka nuo šių metų pradžios demonstruoja vieną iš sparčiausių augimų ne tik Europoje, bei tarp išsivysčiusių šalių akcijų rinkų, tačiau ir visame pasaulyje. Solidūs šios šalies makroekonominiai rodikliai, atpigęs euras, kas padidino Vokietijos eksporto konkurencingumą už euro zonos ribų bei tikėtina sparčiau nei laukiama augsianti ekonomika ir Europos Centrinio banko pradėtas įgyvendinti kiekybinis švelninimas - tai pagrindiniai veiksniai, kurie lėmė ralį Vokietijos akcijų rinkoje.
DAX
DAX - tai pagrindinis Vokietijos akcijų rinkos indeksas, kurį sudaro trisdešimt pačių didžiausių ir likvidžiausių šios šalies kompanijų, kurių akcijomis prekiaujama Frankfurto biržoje. Nuo šių metų pradžios, t.y. per pirmus keturis mėnesius, iš minėtų trisdešimties kompanijų, kurios sudaro šį indeksą, net dvidešimt septynių bendrovių akcijos pabrango, o atpigo tik vos likusių trijų akcijos. Palyginimui, per praėjusių metų paskutinį ketvirtį, iš DAX indeksą sudarančių bendrovių, pabrango dvidešimt dviejų akcijos, na o likusių kompanijų akcijos atpigo.
Per minimą laikotarpį didžiausiu akcijų kainų prieaugiu pasižymėjo Vokietijos lengvųjų automobilių, autobusų, vilkikų ir kitų transporto priemonių gamintoja Daimler grupė, kurios akcijos per pirmus keturis šių metų mėnesius pabrango beveik dvidešimt devyniais procentais. Ne ką mažesniu prieaugiu per minimą laikotarpį gali pasigirti ir Basf kompanija, kurios akcijos pabrango dvidešimt aštuoniais procentais, chemijos sektoriuje veikiančios K + S įmonės akcijų vertė pakilo irgi faktiškai dvidešimt aštuoniais procentais. Nemažu akcijų kainos prieaugiu gali pasigirti ir Vokietijos sportinių ir laisvalaikio prekių, drabužių ir avalynės gamintoja Adidas.
Na o nuo šių metų pradžios tarp DAX indekso kompanijų absoliuti autsaiderė yra avialinijų bendrovė Lufthansa, tiesa, jos akcijos neatpigo itin drastiškai, t.y. tik virš dešimt procentų. Virš devynių procentų per minimą laikotarpį atpigo energetikos sektoriaus atstovės RWE akcijos.
Vokietijos akcijų rinkos pagrindinis indeksas DAX nuo šių metų pradžios išlieka vienu iš labiausiai pakilusių. Tiesa, maždaug nuo balandžio mėnesio prasidėjo korekcija, na o per visą praėjusį mėnesį šio indekso vertė pasikoregavo virš keturių procentų. Tačiau garo nuleidimas, po tokio, kaip subrendusiai rinkai, spartaus augimo arba ralio, yra sveikintinas reiškinys.
DAX indeksą pagal prieaugį per pirmus keturis šių metų mėnesius daugiau nei dvigubai aplenkė Kinijos akcijų rinkos pagrindinis indeksas Shanghai Composite. Kinijos akcijų rinkoje ir toliau faktiškai be jokių rimtesnių sustojimų ir korekcijų tęsiasi įspūdingas ralis, na o Shanghai Composite vertė jau pašoko 37,3 procento. Per minimą laikotarpį kiek daugiau nei trisdešimt procentų pakilo ir Rusijos akcijų rinkos dolerinis indeksas RTS. Atsigavimas šios šalies akcijų rinkoje akivaizdus, na o vien per balandžio mėnesį šis indeksas pasistiebė net beveik septyniolika procentų.
Pagal nuo šių metų pradžios užfiksuotą augimą Vokietijos akcijų rinkos pagrindinį indeksą sugebėjo aplenkti ir dviejų euro zonos šalių pagrindiniai indeksai, t.y. Italijos FTSE MIB ir kaimyninės Prancūzijos CAC40. Šių indeksų vertės per praėjusį mėnesį faktiškai nepakito, kai tuo tarpu DAX vertė kaip buvo minėta, kiek smuktelėjo.
Tačiau bet kokiu atveju pagal prieaugį Vokietijos akcijų rinkos indeksas ir toliau lenkia daugelio kitų šalių pagrindinius akcijų rinkų indeksus, t.y. tiek Baltijos biržų bendrą indeksą OMX Baltic Benchmark GI, kurio vertė nuo metų pradžios paaugo virš trylikos procentų, tiek Brazilijos akcijų rinkos pagrindinį indeksą Bovespa, kuris pasistiebė 12,44 procento, tiek Norvegijos, Japonijos, Švedijos, Ispanijos ir kitų šalių pagrindinius akcijų rinkos indeksus.
Pagal per minimą laikotarpį užfiksuotą augimą DAX indeksas gerokai lenkia vieną iš pagrindinių Amerikos akcijų rinkos indeksų Dow Jones Industrial Average, kurio vertė pasistiebė per pirmus keturis mėnesius vos 0,1 procento. Tuo tarpu Indijos akcijų rinkos pagrindinio indekso SENSEX vertė apskritai per minimą laikotarpį netgi smuktelėjo beveik dviem procentais.
Ilgalaikis pakilimo trendas arba kryptis, kuri prasidėjo dar 2011 metų spalį, ir toliau tęsiasi. Praėjusį mėnesį DAX indeksas atsimušė į viršutinę pakilimo trendo kanalo dalį, po ko sekė natūrali korekcija.

Daimler
Kaip minėta, tarp DAX indeksą sudarančių bendrovių lyderė pagal prieaugį yra Vokietijos pramonės sektoriui priklausanti Daimler grupė. Nuo šių metų pradžios šios kompanijos akcijų vertė jau ūgtelėjo daugiau nei dvigubai sparčiau nei užfiksuotas prieaugis per praėjusių metų paskutinį ketvirtį.
Daimler akcijos nuo šių metų pradžios ėmė nuosekliai ir intensyviai brangti, tiesa, maždaug kovo viduryje sulaukėme korekcijos, kuri iš esmės tęsėsi iki pat šio mėnesio pabaigos, na o balandį galima sakyti šioje pozicijoje buvo stebima konsolidacija su tam tikrais nedideliais pasvyravimais aukštyn ir žemyn.
Minima Vokietijos automobilių ir kitų transporto priemonių gamintoja jau pristatė savo pirmojo šių metų ketvirčio veiklos rezultatus, kuriuos pavyko pagerinti. Ūgtelėjo tiek pajamos, tiek gaminamų transporto priemonių pardavimai kiekine išraiška, na o pelnai įspūdingai šoktelėjo. Pajamos paaugo šešiolika procentų, pardavimai automobilių ir kitų transporto priemonių kiekine išraiška padidėjo trylika procentų, tuo tarpu veiklos pelnas iš tęstinės veiklos šoktelėjo net 41 procentu, na o dar įspūdingiau pasistiebė grynasis pelnas, kurio vertė pašoko net 89 procentais.
Norėdami susidaryti kiek labiau išsamesnį vaizdą apie Daimler bendrovę ir jos akcijas, mes atlikome nedidelę palyginamą santykinių finansinių rodiklių analizę su kitomis panašią arba identišką veiklą vykdančiomis bendrovėmis bei tuo pačiu pasirinkome tas kompanijas, kurių akcijomis prekiaujama Frankfurto ir Niujorko biržose, t.y. Volkswagen ir General Motors.
Iš pradžių minėtas tris bendroves palyginome pagal rinkos vertės santykinius finansinius rodiklius, t.y. P/E, P/S ir P/BV. Paaiškėjo, jog visais trim atvejais didžiausias minėtais rodikliais šiuo metu pasižymi būtent Daimler, šios kompanijos rodikliai yra didesni ir už bendrus vidurkius. Didžiausios Europos automobilių gamintojos Volkswagen rinkos vertės rodikliai yra mažesni už prieš tai minėtos kitos Vokietijos automobilių gamintojos, tačiau tuo pačiu yra kiek didesni už didžiausios Amerikos automobilių gamintojos General Motors. Tad šiuo metu Daimler akcijos galima sakyti, bent jau vertinant pagal praeities finansinius rodiklius, yra įvertintos pakankamai. Tačiau jei šiai bendrovei ir toliau pavyks juos sparčiai gerinti, jos akcijos tuomet turi tolesnį augimo potencialą.
Kalbant apie pelningumo rodiklius, tai didžiausiu EBITDA pelningumu per pastaruosius penkerius metus pasižymi Vokietijos automobilių gamintoja Volkswagen grupė, nuo kurios pagal minėtą rodiklį kiek atsilieka kita Vokietijos automobilių gamintoja Daimler. Na o mažiausias EBITDA pelningumas per visą nagrinėjamą laikotarpį išliko pas General Motors.


Tuo tarpu kalbant apie kitą pelningumo rodiklį, t.y. turto grąžos (ROA), šiuo atveju padėtis per paskutinius dvejus metus pakito, t.y. į lyderių gretas vietoj Volkswagen įsiveržė kita Vokietijos automobilių gamintoja. General Motors minėtas rodiklis per pastaruosius ketverius metus nuolat mažėjo, kol galiausiai tapo mažiausias tarp visų trijų kompanijų.
Per pastaruosius kelis metus visų trijų automobilių gamintojų skolos ir turto santykinis finansinis rodiklis kiek padidėjo, tiesa, ne itin žymiai. Minėtas rodiklis yra panašus pas visas tris kompanijas, tiesa, didžiausiu vis gi pasižymi General Motors, na o mažiausiu pastaruosius kelis metus gali pasigirti Volkswagen grupė, o Daimler grupės rodiklis yra per vidurį tarp abiejų prieš tai minėtų bendrovių.


Kalbant apie bendrojo likvidumo rodiklį, šiuo atveju padėtis kardinaliai skiriasi, t.y. didžiausiu likvidumu gali pasigirti automobilių gamintoja iš Amerikos, na mažiausias minėtas rodiklis yra pas Volkswagen. Daimler padėtis ir vėl nepakito, t.y. per visą nagrinėjamą laikotarpį jos likvidumas buvo kiek mažesnis už General Motors ir kiek didesnis už prieš tai minėtos kitos Vokietijos automobiliu gamintojos.
Apibendrinant, Daimler nagrinėti santykiniai finansiniai rodikliai, lyginant su konkurentėmis, yra gana vidutiniai.
Vasario mėnesį Daimler akcijų kaina pašoko iki absoliučiai rekordinio visų laikų lygio. Nuo 2012 metų lapkričio prasidėjęs pakilimo trendas ir toliau tęsiasi.

Lufthansa
Nuo šių metų pradžios oro linijų bendrovė Lufthansa yra DAX indekso autsaiderė. Itin didelė konkurencija tiek Europos, tiek pasaulio transportavimo oru rinkoje bei grupei priklausančios pigių skrydžių bendrovės lėktuvo katastrofa lėmė, jog Vokietijos kompanijos akcijos pasirodė prasčiausiai tarp minėtą indeksą sudarančių įmonių akcijų.
Metų pradžioje sausio mėnesį Lufthansa akcijos kiek pabrango, tačiau nuo vasario prasidėjo jų kainos kritimas, kuris, su tam tikrais atšokimais tęsėsi per visus pastaruosius tris mėnesius.
Minima avialinijų kompanija dar nėra paskelbusi savo pirmojo šių metų ketvirčio veiklos rezultatus. Ji tai ketina padaryti jau gegužės penktą dieną. Per visus praėjusius metus, palyginus su ankstesniais metais, grupės pajamos faktiškai nepakito, EBITDA pelnas krito kiek daugiau nei ketvirtadaliu, na o grynojo pelno vertė per minimą laikotarpį susitraukė net 77 procentais.
Norėdami susidaryti kiek labiau išsamesnį vaizdą apie Lufthansa bendrovę ir jos akcijas, mes atlikome nedidelę palyginamą santykinių finansinių rodiklių analizę su kitomis panašią arba identišką veiklą vykdančiomis bendrovėmis bei tuo pačiu pasirinkome tas kompanijas, kurių akcijomis prekiaujama Paryžiaus ir Helsinkio biržose, t.y. Air France-KLM ir Finnair.
Air France-KLM ir Finnair grynasis veiklų rezultatas pastaruoju metu buvo neigiamas, tad jų P/E rodikliai yra neigiami. Didžiausiu tarp minėtų trijų bendrovių akcijos kainos ir pardavimų tenkančių vienai akcijai santykiniu finansiniu rodikliu (P/S) šiuo metu pasižymi Lufthansa. Akcijos kainos ir buhalterinės vertės akcijai santykinis finansinis rodiklis taip pat yra didžiausias pas Vokietijos bendrovę. Pagal rinkos vertės rodiklius Lufthansa akcijos šiuo metu yra įvertintos pakankamai, arba netgi kiek pervertintos.
Pagal pelningumo rodiklius tarp trijų oro linijų bendrovių ilgą laiką pirmavo Lufthansa. Kalbant apie turto grąžos rodiklį, tai pas minimą kompaniją jis visuomet buvo didžiausias bei tuo pačiu ir teigiamas, tuo tarpu pas Air France-KLM per pastaruosius ketverius metus jis visą laiką buvo neigiamas, na o pas suomių bendrovę jis svyravo, tačiau praėjusiais metais irgi buvo neigiamas.


Kompanijos iš Vokietijos EBITDA pelningumas praėjusiais metais jau nebuvo didžiausias, t.y. lyderio poziciją ji užleido bendrovei iš Prancūzijos. Tuo tarpu Finnair minėtas rodiklis faktiškai per visą nagrinėjamą laikotarpį buvo mažiausias.
Per pastaruosius dvejus metus visų trijų minimų kompanijų skolų ir turto rodiklis padidėjo. Didžiausias per pastaruosius ketverius metus jis visą laiką buvo pas Air France-KLM, o mažiausias pas kompaniją iš Suomijos.


Kalbant apie bendrojo likvidumo santykinį finansinį rodiklį, tai pas visas minimas oro linijų bendroves jis yra gana žemas. Ilgą laiką didžiausiu likvidumu pasižymėjusi Lufthansa, praėjusiais metais šią lyderio poziciją užleido Finnair, na o mažiausias minėtas rodiklis per pastaruosius ketverius metus buvo pas kompaniją iš Prancūzijos.
Apibendrinant gali teigti, jog visi nagrinėti santykiniai finansiniai rodikliai pas Lufthansa visą laiką per minimą laikotarpį buvo geresni, tiesa, kai kurie praėjusiais metais suprastėjo.
Lufthansa pozicijoje aiškiai išreišktos ilgalaikės krypties nėra, tačiau nuo praėjusių metų vidurio pradėjo formuotis kritimo trendas.
DAX

Per minimą laikotarpį didžiausiu akcijų kainų prieaugiu pasižymėjo Vokietijos lengvųjų automobilių, autobusų, vilkikų ir kitų transporto priemonių gamintoja Daimler grupė, kurios akcijos per pirmus keturis šių metų mėnesius pabrango beveik dvidešimt devyniais procentais. Ne ką mažesniu prieaugiu per minimą laikotarpį gali pasigirti ir Basf kompanija, kurios akcijos pabrango dvidešimt aštuoniais procentais, chemijos sektoriuje veikiančios K + S įmonės akcijų vertė pakilo irgi faktiškai dvidešimt aštuoniais procentais. Nemažu akcijų kainos prieaugiu gali pasigirti ir Vokietijos sportinių ir laisvalaikio prekių, drabužių ir avalynės gamintoja Adidas.
Na o nuo šių metų pradžios tarp DAX indekso kompanijų absoliuti autsaiderė yra avialinijų bendrovė Lufthansa, tiesa, jos akcijos neatpigo itin drastiškai, t.y. tik virš dešimt procentų. Virš devynių procentų per minimą laikotarpį atpigo energetikos sektoriaus atstovės RWE akcijos.

DAX indeksą pagal prieaugį per pirmus keturis šių metų mėnesius daugiau nei dvigubai aplenkė Kinijos akcijų rinkos pagrindinis indeksas Shanghai Composite. Kinijos akcijų rinkoje ir toliau faktiškai be jokių rimtesnių sustojimų ir korekcijų tęsiasi įspūdingas ralis, na o Shanghai Composite vertė jau pašoko 37,3 procento. Per minimą laikotarpį kiek daugiau nei trisdešimt procentų pakilo ir Rusijos akcijų rinkos dolerinis indeksas RTS. Atsigavimas šios šalies akcijų rinkoje akivaizdus, na o vien per balandžio mėnesį šis indeksas pasistiebė net beveik septyniolika procentų.
Pagal nuo šių metų pradžios užfiksuotą augimą Vokietijos akcijų rinkos pagrindinį indeksą sugebėjo aplenkti ir dviejų euro zonos šalių pagrindiniai indeksai, t.y. Italijos FTSE MIB ir kaimyninės Prancūzijos CAC40. Šių indeksų vertės per praėjusį mėnesį faktiškai nepakito, kai tuo tarpu DAX vertė kaip buvo minėta, kiek smuktelėjo.
Tačiau bet kokiu atveju pagal prieaugį Vokietijos akcijų rinkos indeksas ir toliau lenkia daugelio kitų šalių pagrindinius akcijų rinkų indeksus, t.y. tiek Baltijos biržų bendrą indeksą OMX Baltic Benchmark GI, kurio vertė nuo metų pradžios paaugo virš trylikos procentų, tiek Brazilijos akcijų rinkos pagrindinį indeksą Bovespa, kuris pasistiebė 12,44 procento, tiek Norvegijos, Japonijos, Švedijos, Ispanijos ir kitų šalių pagrindinius akcijų rinkos indeksus.
Pagal per minimą laikotarpį užfiksuotą augimą DAX indeksas gerokai lenkia vieną iš pagrindinių Amerikos akcijų rinkos indeksų Dow Jones Industrial Average, kurio vertė pasistiebė per pirmus keturis mėnesius vos 0,1 procento. Tuo tarpu Indijos akcijų rinkos pagrindinio indekso SENSEX vertė apskritai per minimą laikotarpį netgi smuktelėjo beveik dviem procentais.
Ilgalaikis pakilimo trendas arba kryptis, kuri prasidėjo dar 2011 metų spalį, ir toliau tęsiasi. Praėjusį mėnesį DAX indeksas atsimušė į viršutinę pakilimo trendo kanalo dalį, po ko sekė natūrali korekcija.

Daimler
Kaip minėta, tarp DAX indeksą sudarančių bendrovių lyderė pagal prieaugį yra Vokietijos pramonės sektoriui priklausanti Daimler grupė. Nuo šių metų pradžios šios kompanijos akcijų vertė jau ūgtelėjo daugiau nei dvigubai sparčiau nei užfiksuotas prieaugis per praėjusių metų paskutinį ketvirtį.
Daimler akcijos nuo šių metų pradžios ėmė nuosekliai ir intensyviai brangti, tiesa, maždaug kovo viduryje sulaukėme korekcijos, kuri iš esmės tęsėsi iki pat šio mėnesio pabaigos, na o balandį galima sakyti šioje pozicijoje buvo stebima konsolidacija su tam tikrais nedideliais pasvyravimais aukštyn ir žemyn.
Minima Vokietijos automobilių ir kitų transporto priemonių gamintoja jau pristatė savo pirmojo šių metų ketvirčio veiklos rezultatus, kuriuos pavyko pagerinti. Ūgtelėjo tiek pajamos, tiek gaminamų transporto priemonių pardavimai kiekine išraiška, na o pelnai įspūdingai šoktelėjo. Pajamos paaugo šešiolika procentų, pardavimai automobilių ir kitų transporto priemonių kiekine išraiška padidėjo trylika procentų, tuo tarpu veiklos pelnas iš tęstinės veiklos šoktelėjo net 41 procentu, na o dar įspūdingiau pasistiebė grynasis pelnas, kurio vertė pašoko net 89 procentais.
Norėdami susidaryti kiek labiau išsamesnį vaizdą apie Daimler bendrovę ir jos akcijas, mes atlikome nedidelę palyginamą santykinių finansinių rodiklių analizę su kitomis panašią arba identišką veiklą vykdančiomis bendrovėmis bei tuo pačiu pasirinkome tas kompanijas, kurių akcijomis prekiaujama Frankfurto ir Niujorko biržose, t.y. Volkswagen ir General Motors.

Kalbant apie pelningumo rodiklius, tai didžiausiu EBITDA pelningumu per pastaruosius penkerius metus pasižymi Vokietijos automobilių gamintoja Volkswagen grupė, nuo kurios pagal minėtą rodiklį kiek atsilieka kita Vokietijos automobilių gamintoja Daimler. Na o mažiausias EBITDA pelningumas per visą nagrinėjamą laikotarpį išliko pas General Motors.


Tuo tarpu kalbant apie kitą pelningumo rodiklį, t.y. turto grąžos (ROA), šiuo atveju padėtis per paskutinius dvejus metus pakito, t.y. į lyderių gretas vietoj Volkswagen įsiveržė kita Vokietijos automobilių gamintoja. General Motors minėtas rodiklis per pastaruosius ketverius metus nuolat mažėjo, kol galiausiai tapo mažiausias tarp visų trijų kompanijų.
Per pastaruosius kelis metus visų trijų automobilių gamintojų skolos ir turto santykinis finansinis rodiklis kiek padidėjo, tiesa, ne itin žymiai. Minėtas rodiklis yra panašus pas visas tris kompanijas, tiesa, didžiausiu vis gi pasižymi General Motors, na o mažiausiu pastaruosius kelis metus gali pasigirti Volkswagen grupė, o Daimler grupės rodiklis yra per vidurį tarp abiejų prieš tai minėtų bendrovių.


Kalbant apie bendrojo likvidumo rodiklį, šiuo atveju padėtis kardinaliai skiriasi, t.y. didžiausiu likvidumu gali pasigirti automobilių gamintoja iš Amerikos, na mažiausias minėtas rodiklis yra pas Volkswagen. Daimler padėtis ir vėl nepakito, t.y. per visą nagrinėjamą laikotarpį jos likvidumas buvo kiek mažesnis už General Motors ir kiek didesnis už prieš tai minėtos kitos Vokietijos automobiliu gamintojos.
Apibendrinant, Daimler nagrinėti santykiniai finansiniai rodikliai, lyginant su konkurentėmis, yra gana vidutiniai.
Vasario mėnesį Daimler akcijų kaina pašoko iki absoliučiai rekordinio visų laikų lygio. Nuo 2012 metų lapkričio prasidėjęs pakilimo trendas ir toliau tęsiasi.

Lufthansa
Nuo šių metų pradžios oro linijų bendrovė Lufthansa yra DAX indekso autsaiderė. Itin didelė konkurencija tiek Europos, tiek pasaulio transportavimo oru rinkoje bei grupei priklausančios pigių skrydžių bendrovės lėktuvo katastrofa lėmė, jog Vokietijos kompanijos akcijos pasirodė prasčiausiai tarp minėtą indeksą sudarančių įmonių akcijų.
Metų pradžioje sausio mėnesį Lufthansa akcijos kiek pabrango, tačiau nuo vasario prasidėjo jų kainos kritimas, kuris, su tam tikrais atšokimais tęsėsi per visus pastaruosius tris mėnesius.
Minima avialinijų kompanija dar nėra paskelbusi savo pirmojo šių metų ketvirčio veiklos rezultatus. Ji tai ketina padaryti jau gegužės penktą dieną. Per visus praėjusius metus, palyginus su ankstesniais metais, grupės pajamos faktiškai nepakito, EBITDA pelnas krito kiek daugiau nei ketvirtadaliu, na o grynojo pelno vertė per minimą laikotarpį susitraukė net 77 procentais.
Norėdami susidaryti kiek labiau išsamesnį vaizdą apie Lufthansa bendrovę ir jos akcijas, mes atlikome nedidelę palyginamą santykinių finansinių rodiklių analizę su kitomis panašią arba identišką veiklą vykdančiomis bendrovėmis bei tuo pačiu pasirinkome tas kompanijas, kurių akcijomis prekiaujama Paryžiaus ir Helsinkio biržose, t.y. Air France-KLM ir Finnair.

Pagal pelningumo rodiklius tarp trijų oro linijų bendrovių ilgą laiką pirmavo Lufthansa. Kalbant apie turto grąžos rodiklį, tai pas minimą kompaniją jis visuomet buvo didžiausias bei tuo pačiu ir teigiamas, tuo tarpu pas Air France-KLM per pastaruosius ketverius metus jis visą laiką buvo neigiamas, na o pas suomių bendrovę jis svyravo, tačiau praėjusiais metais irgi buvo neigiamas.


Kompanijos iš Vokietijos EBITDA pelningumas praėjusiais metais jau nebuvo didžiausias, t.y. lyderio poziciją ji užleido bendrovei iš Prancūzijos. Tuo tarpu Finnair minėtas rodiklis faktiškai per visą nagrinėjamą laikotarpį buvo mažiausias.
Per pastaruosius dvejus metus visų trijų minimų kompanijų skolų ir turto rodiklis padidėjo. Didžiausias per pastaruosius ketverius metus jis visą laiką buvo pas Air France-KLM, o mažiausias pas kompaniją iš Suomijos.


Kalbant apie bendrojo likvidumo santykinį finansinį rodiklį, tai pas visas minimas oro linijų bendroves jis yra gana žemas. Ilgą laiką didžiausiu likvidumu pasižymėjusi Lufthansa, praėjusiais metais šią lyderio poziciją užleido Finnair, na o mažiausias minėtas rodiklis per pastaruosius ketverius metus buvo pas kompaniją iš Prancūzijos.
Apibendrinant gali teigti, jog visi nagrinėti santykiniai finansiniai rodikliai pas Lufthansa visą laiką per minimą laikotarpį buvo geresni, tiesa, kai kurie praėjusiais metais suprastėjo.
Lufthansa pozicijoje aiškiai išreišktos ilgalaikės krypties nėra, tačiau nuo praėjusių metų vidurio pradėjo formuotis kritimo trendas.
